piątek, 28 kwietnia 2017

5 ... sala gotowa (prawie)

To był naprawdę ciężki dzień. W szkole byłem przed 8-ą a do domu wróciłem po 18-ej a formalnie miałem tylko 3 lekcje. Właściwie po tym całym dniu, to ... nawet mi się nie chce opisywać, taki jestem zmęczony. Na liście startowej już przekroczyliśmy 50 zgłoszeń. Dociekliwi niech sprawdzą sobie frekwencje na innych turniejach szachowych w tych dniach :) a to jeszcze nie jest koniec. Co roku zapowiadam bardziej rygorystyczne podejście do zapisów a jak nadchodzi godzina "0" to serce mi mięknie i start pierwszej rundy się opóźnia. W takim razie zapowiadam, że zawodnicy którzy przyjadą bez wcześniejszego internetowego zgłoszenia mogą się spodziewać podwyższenia wpisowego (co jest normą na innych turniejach).

To sala gry dla pierwszych dziesięciu szachownic. Na drugim planie pierwsze dwie szachownice.
Reszta zawodników jak zwykle zagra w starej sali gimnastycznej (tam gdzie zwykle) W tej chwili rozstawionych jest 48 szachownic, czyli bez problemów zagrać może 97 szachistów ale ... jesteśmy w stanie zrobić szybką dostawkę :)
-
Ach te piątki :) Na liście startowej 55 zawodników, w tym 5 mistrzów :) (tzn. zawodników z tytułami mistrzowskimi)
To zapewne jeszcze nie wszyscy mistrzowie jacy pojawią się w Wapnie. Przy czym wcale nie musi tak być, iż zwycięzcą PITS zostanie mistrz. Najlepiej zobaczyć wyniki z ubiegłorocznej edycji :)

1 komentarz:

  1. Informacja o 5 mistrzach już nieaktualna. Przed chwilą zapisał się IM Dominik Orzech, zatem jest już sześciu mistrzów.

    OdpowiedzUsuń