wtorek, 25 kwietnia 2017

8 ... ach te dojazdy

Dojazd do Wapna, to ... poważne wyzwanie, zwłaszcza 3 maja. Zawodnicy z powiatu mogą dojechać rowerami. Osobiście znam kilku, którzy właśnie tak docierali na PITS. Prawda jest taka, że komunikacją publiczną ... nie dotrzecie. Z listy startowej (już 26 zawodników, w tym 2 IM), wynika iż niektórzy będą docierać z całkiem odległych miejsc. Proponuję, aby w komentarzach dodawać informacje o wolnych miejscach w samochodach ... Przecież możecie się dogadać co do kosztów i wszyscy będą zadowoleni.
Wczoraj napisałem przez FB informację o zrzutce do dwóch polityków i to polityków będących członkami Rady Przyjaciół Szachów. Tak jak się spodziewałem ... cisza. Za to około północy wpłacił małą kwotę młody człowiek, który rywalizował ze mną w "lidze typerów" w tegorocznych MP. Takie gesty (zrobił to anonimowo) cieszą niezmiernie :)
Niestety natłok wielu obowiązków nie pozwala więcej się rozpisywać. Dla pamięci zapiszę sobie tylko, że nawet we śnie wiele osób robiło mi na złość, (aby mi przeszkodzić) ... a ja i tak się tym nie przejmowałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz